Spółdzielnia Mieszkaniowa w Sejnach poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora ds. technicznych i inwestycji.

  1. Nazwa stanowiska:

Inspektor ds. technicznych i inwestycji.

  1. Określenie wymagań:

1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

2) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

3) wykształcenie wyższe techniczne lub średnie,

4) uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

5) przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i konieczność jego utrzymywania w okresie zatrudnienia,

6) co najmniej 4 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego lub 6 letni w przypadku średniego,

7) znajomość programów Microsoft Office oraz urządzeń biurowych.

8) umiejętność pracy w zespole, organizacja pracy własnej, rzetelność, odporność na stres.

Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień do zarządzania nieruchomościami.

  1. Zakres zadań:

Do zadań inspektora ds. technicznych i inwestycji należy w szczególności:

1. Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizowanymi zadaniami (inwestycje, remonty, modernizacje) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane m.in. w zakresie jak niżej:

a) reprezentowanie zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację robót,

b) kontrolowanie dokonywanych przez wykonawcę robót budowlanych wpisów do dziennika budowy, a także dokonywanie wpisów do dziennika budowy w ramach powierzonych obowiązków inspektora nadzoru,

c) sprawdzanie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót,

d) rzeczowe i finansowe rozliczanie robót,

e) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną.

2. Analiza opracowanych dokumentacji projektowych oraz sprawdzanie zgodności przedmiarów robót z opracowaną dokumentacją.

3. Przygotowywanie uproszczonej dokumentacji technicznej do realizacji robót remontowych, modernizacyjnych i rozbiórkowych.

4. Przygotowywanie dokumentów do przetargów oraz postępowań uproszczonych na roboty budowlane (zadania remontowe, konserwacje i modernizacje) w szczególności:

a) sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót,

b) sporządzanie programów funkcjonalno-użytkowych, protokołów typowania robót (na remonty wykonywane bez dokumentacji budowlanej oraz do opracowania dokumentacji na roboty budowlane).

5. Przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków i budowli, sporządzanie protokołów zgodnie z wymaganiami przepisów prawa budowlanego.

6. Prowadzenie dla każdego budynku książki obiektu budowlanego oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących obiektów budowlanych w zakresie ustalonym w obowiązujących przepisach (Prawo budowlane i przepisy wykonawcze).

7. Udzielanie odpowiedzi na korespondencję.

Szczegółowe zadania dotyczące w/w stanowiska zostaną określone w zakresie obowiązków pracownika.

  1. Miejsce pracy i zatrudnienie:

1. Praca w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy, z wykorzystaniem sprzętu komputerowego.

2. Umowa o pracę, umowa zlecenie lub własna działalność gospodarcza (forma zatrudnienia do uzgodnienia).

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1. CV i list motywacyjny.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.

3. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.

4. Kopie decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5. Podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

6. Podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

7. Podpisana odręcznie klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji.

  1. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne, o których mowa w Rozdziale V ogłoszenia można składać osobiście w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej w Sejnach, ul. Wojska Polskiego 60A, pokój nr 10 lub przesłać za pośrednictwem poczty w terminie do 30 sierpnia 2024r do godz. 1400 (liczy się data wpływu do Spółdzielni, a nie data stempla pocztowego) na adres:

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Sejnach

ul. Wojska Polskiego 60A

16-500 Sejny

w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisku Inspektor ds. technicznych i inwestycji”.

Dokumenty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz które wpłynął do Spółdzielni po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci będą zapraszani na rozmowę kwalifikacyjną.

O wyniku naboru wszyscy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Sejny, 14.08.2024r. Zarząd

Scroll to Top