- Przedmiot zamówienia: Remont elewacji, dachu wraz z naprawą i odświeżeniem obróbek dekarskich w budynku byłej kotłowni przy ul. Zawadzkiego 12 w Sejnach.
- Termin wykonania zamówienia: do 31.10.2024r.
- Zakres robót:
- Podpisanie stosownej umowy na wykonanie zadania;
- Przejęcie terenu budowy od zamawiającego;
- Wykonanie następujących robót zgodnie z załączonym do ogłoszenia przedmiarem – mycie i malowanie ścian, malowanie daszków, naprawa obróbek blacharskich, naprawa kominów, zabezpieczenie wentylacji, inne roboty dodatkowe w zakresie zleconym przez inspektora nadzoru;
- Zgłoszenie inwestorowi zakończenia robót;
- Przekazanie wykonanych robót i terenu przyległego.
- Oferta powinna zawierać: Wartość robót wraz z kalkulacją końcowej ceny netto i brutto (23% VAT) lub kosztorys robót.
- Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną/właściciela firmy można składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Usługa remontu elewacji, dachu i obróbek blacharskich budynku byłej kotłowni przy ul. Zawadzkiego 12 w Sejnach” w biurze spółdzielni do dnia 16 sierpnia 2024r. do godz. 14.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 sierpnia 2024r. o godz. 8.00.
- Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja lokalna i pomiary z natury oraz zapoznanie się z dokumentacją techniczną budynku.
- Szczegółowych informacji udziela inspektor Pan Damian Turowicz – Tel. 739162087.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferenta lub unieważnienia procedury bez podania przyczyn. Oferty nie będą zwracane.
Sejny, 2.08.2024r.