Zapytanie o cenę na „Usługę remontu elewacji, dachu i obróbek blacharskich budynku byłej kotłowni przy ul. Zawadzkiego 12 w Sejnach”

  1. Przedmiot zamówienia: Remont elewacji, dachu wraz z naprawą i odświeżeniem obróbek dekarskich w budynku byłej kotłowni przy ul. Zawadzkiego 12 w Sejnach.
  2. Termin wykonania zamówienia: do 31.10.2024r.
  3. Zakres robót:
    1. Podpisanie stosownej umowy na wykonanie zadania;
    2. Przejęcie terenu budowy od zamawiającego;
    3. Wykonanie następujących robót zgodnie z załączonym do ogłoszenia przedmiarem – mycie i malowanie ścian, malowanie daszków, naprawa obróbek blacharskich, naprawa kominów, zabezpieczenie wentylacji, inne roboty dodatkowe w zakresie zleconym przez inspektora nadzoru;
    4. Zgłoszenie inwestorowi zakończenia robót;
    5. Przekazanie wykonanych robót i terenu przyległego.
  4. Oferta powinna zawierać: Wartość robót wraz z kalkulacją końcowej ceny netto i brutto (23% VAT) lub kosztorys robót.
  5. Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną/właściciela firmy można składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Usługa remontu elewacji, dachu i obróbek blacharskich budynku byłej kotłowni przy ul. Zawadzkiego 12 w Sejnach” w biurze spółdzielni do dnia 16 sierpnia 2024r. do godz. 14.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 sierpnia 2024r. o godz. 8.00.
  6. Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja lokalna i pomiary z natury oraz zapoznanie się z dokumentacją techniczną budynku.
  7. Szczegółowych informacji udziela inspektor Pan Damian Turowicz – Tel. 739162087.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferenta lub unieważnienia procedury bez podania przyczyn. Oferty nie będą zwracane.

Sejny, 2.08.2024r.

Scroll to Top